Прокладка клапанної кришки на Suzuki Liana (Сузуки Лиана)
Сортування:
Результати: 1 - 30 из 36
276
грн.
- Артикул:
- 527.291
- ELRING
- Germany
Хім. властивість: тривало-гнучкий
Тип контейнера: тюбик
Зміст: 70
Також продається як універсальний артикул, див. артикул №: 527.291 Dirko
Матеріал: силікон
Область температури від [°C]: -60
Діапазон температури до [°C]: 315
Колір: сірий
Тип контейнера: тюбик
Зміст: 70
Також продається як універсальний артикул, див. артикул №: 527.291 Dirko
Матеріал: силікон
Область температури від [°C]: -60
Діапазон температури до [°C]: 315
Колір: сірий
155
грн.
- Артикул:
- Bgsilc
- BGA
Температурний діапазон: 60
Матеріал: силікон
Сторона встановлення: всередині
Матеріал: силікон
Сторона встановлення: всередині
237
грн.
- Артикул:
- 105926
- FEBI BILSTEIN
- Німеччина
Довжина [мм]: 311
Ширина (мм): 63
Висота [мм]: 9
Матеріал: NBR (бутадієн-нітрильний каучук)
Вага [кг]: 0.02
Ширина (мм): 63
Висота [мм]: 9
Матеріал: NBR (бутадієн-нітрильний каучук)
Вага [кг]: 0.02
391
грн.
- Артикул:
- ADK86706
- BLUE PRINT
Вага [кг]: 0.050
Необхідна кількість: 1
Необхідна кількість: 1
220
грн.
- Артикул:
- HR397T
- Payen
Тип контейнера: тюбик
Зміст: 70
Зміст: 70
861
грн.
- Артикул:
- 75000100
- AJUSA
282
грн.
- Артикул:
- HR397
- Payen
Тип контейнера: тюбик
Зміст: 80
Зміст: 80
371
грн.
Неповернення
- Артикул:
- ADB116704
- BLUE PRINT
Вага [кг]: 0.02
Необхідна кількість: 1
Довжина [мм]: 311
Ширина (мм): 63
Висота [мм]: 9
Матеріал: NBR (бутадієн-нітрильний каучук)
Необхідна кількість: 1
Довжина [мм]: 311
Ширина (мм): 63
Висота [мм]: 9
Матеріал: NBR (бутадієн-нітрильний каучук)
344
грн.
- Артикул:
- RC7318
- BGA
Довжина [мм]: 428
Ширина (мм): 225
Довжина 1 [мм]: 428
Ширина 1 [мм]: 225
Ширина (мм): 225
Довжина 1 [мм]: 428
Ширина 1 [мм]: 225
636
грн.
- Артикул:
- 1552037
- Elwis Royal
Необхідна кількість: 1
Матеріал: NBR (бутадієн-нітрильний каучук)
Матеріал: NBR (бутадієн-нітрильний каучук)
1 161
грн.
Неповернення
- Артикул:
- 11189-54G00-000
- SUZUKI
1 208
грн.
Неповернення
- Артикул:
- 1118965J00000
- SUZUKI
- 1
- 2