Гарантії та повернення

Повернення:
  • За яких умов можна повернути товар?
  • Як повернути товар?
  • Як повернути кошти?

  • Гарантії:
  • Умови надання гарантії
  • Як здати товар по гарантії?
  • Який порядок (процес) обробки рекламації?

  • Хто покриває транспортні витрати?

    Як надіслати товар кур’єрською службою?

    Які товари можна повернути, а які ні?



    Повернення


    За яких умов можна повернути товар?

  • пройшло не більше 14 днів від дня купівлі
  • не має слідів експлуатації і збережена комплектація
  • збережено упаковку, товарний чек
  • відсутні сторонні написи, наліпки
  • товар не відноситься до переліку, який не підлягає поверненню
  • Магазин не приймає повернення, якщо будуть порушенні вищезазначені умови

    Як повернути товар?

    1. Заповніть бланк повернення товару  завантажити бланк
    2. Доставте товар у наш магазин за адресою вул.Прилужна 4/15 або відправте кур'єрскою службою

    Як повернути кошти?

    Потрібно вказати дані банківської карти для повернення коштів менеджеру Нашого магазину

    Гроші повертаються протягом 2-7 днів після прийняття повернення


    Гарантії


    Умови надання гарантії

  • пройшло не більше 6 місяців або 10000 км пробігу (до настання однієї із зазначених подій)
  • товар не має механічних або інших пошкоджень
  • товар використовувався за інструкцією
  • ви не ремонтували товар самостійно і не змінювали його конструкції

  • Як здати товар по гарантії?

    1. Підготуйте акт рекламації від сертифікованої організації (СТО) та акт виконаних робіт
    2. Заповніть бланк повернення товару завантажити бланк
    3. Доставте товар у наш магазин за адресою вул.Прилужна 4/15 або відправте кур'єрскою службою
    Без надання документів від СТО, встановлення запчастини прирівнюється до самостійної

    Який порядок (процес) обробки рекламації?

    Повернений товар передається на рекламацію постачальнику (виробнику), термін розглядання від 14 до 30 днів

    Якщо під час експертизи не підтверджується дефект, то товар повертається покупцеві

    У разі коли товар не підлягає ремонту покупцю пропонується обміняти товар, або оформити повернення коштів, заповнивши заяву на повернення

    Гроші повертаються на протязі 2–7 днів після надання висновку експертизи


    Хто покриває транспорті витрати?


    Транспортні витрати по поверненню товару на стороні покупця, вартість згідно тарифів перевізника

    Якщо повернення товару проводиться з вини менеджера, то транспортні витрати за рахунок інтернет магазину

    Вартість послуг автосервісу не компенсується


    Як надіслати товар кур’єрською службою


    Оформіть відправлення Новою поштою за реквізитами:

    Отримувач - ФОП Карпов
    Телефон - (068) 305-73-93 (не для дзвінків)
    Адреса - м. Київ, "Нова Пошта" відділення №166 (вул. Академіка Єфремова, 23)
    Оплата доставки - коштом відправника
    Оголошена вартість - дорівнює вартості товару згідно з товарним чеком
    Послуги «Зворотня доставка» і «Післяплата» треба скасувати


    Які товари можна повернути, а які ні?


    Всі товари в нашому магазині можна повернути, окрім:

  • предмети сангігієни
  • товари в аерозольній упаковці
  • трубна продукція, скло
  • електрообладнання та витратні матеріали (датчики, свічки, лампи, електронні блоки, олії, фільтри, рідини, автохімія та автокосметика)
  • товар привезений під замовлення з іншої країни