Гарантії та повернення
Гарантії:
Хто покриває транспортні витрати?
Як надіслати товар кур’єрською службою?
Які товари можна повернути, а які ні?
Повернення
За яких умов можна повернути товар?
Як повернути товар?
- Заповніть бланк повернення товару завантажити бланк
- Доставте товар у наш магазин за адресою вул.Прилужна 4/15 або відправте кур'єрскою службою
Як повернути кошти?
Потрібно вказати дані банківської карти для повернення коштів менеджеру Нашого магазину
Гроші повертаються протягом 2-7 днів після прийняття повернення
Гарантії
Умови надання гарантії
Як здати товар по гарантії?
- Підготуйте акт рекламації від сертифікованої організації (СТО) та акт виконаних робіт
- Заповніть бланк повернення товару завантажити бланк
- Доставте товар у наш магазин за адресою вул.Прилужна 4/15 або відправте кур'єрскою службою
Який порядок (процес) обробки рекламації?
Повернений товар передається на рекламацію постачальнику (виробнику), термін розглядання від 14 до 30 днів
Якщо під час експертизи не підтверджується дефект, то товар повертається покупцеві
У разі коли товар не підлягає ремонту покупцю пропонується обміняти товар, або оформити повернення коштів, заповнивши заяву на повернення
Гроші повертаються на протязі 2–7 днів після надання висновку експертизи
Хто покриває транспорті витрати?
Транспортні витрати по поверненню товару на стороні покупця, вартість згідно тарифів перевізника
Якщо повернення товару проводиться з вини менеджера, то транспортні витрати за рахунок інтернет магазину
Вартість послуг автосервісу не компенсується
Як надіслати товар кур’єрською службою
Оформіть відправлення Новою поштою за реквізитами:
Отримувач - ФОП Карпов
Телефон - (068) 305-73-93 (не для дзвінків)
Адреса - м. Київ, "Нова Пошта" відділення №166 (вул. Академіка Єфремова, 23)
Оплата доставки - коштом відправника
Оголошена вартість - дорівнює вартості товару згідно з товарним чеком
Послуги «Зворотня доставка» і «Післяплата» треба скасувати
Які товари можна повернути, а які ні?
Всі товари в нашому магазині можна повернути, окрім: